На часі сучасний
учень потребує таких форм навчальної діяльності, які б розвивали ІТ компетентності. Для цього є необхідність у
використанні як традиційних так і сучасних форм навчання. Однією з форм
навчання, які я використовую на уроках фізики є робота із цифровим симулятором. Симуляція – це імітація певної
реальної речі, ситуації чи процесу. Цифровий симулятор може бути інструментом
для моделювання поведінки систем або тренажером. На даний час обладнання та
забезпечення кабінетів фізики не є достатніми, щоб у повному обсязі сформувати
дослідницькі компетентності школяра. Тому навчальні цифрові симулятори
є супер-оптимальними, адже забезпечують не тільки віртуальні умови для
досліджень та експериментів, а й сприяють формуванню навичок проектування та
моделювання. У своїй практиці використовую
інструменти програми Phet https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics Переваги використання фізичного симулятора:
- дозволяють моделювати процес наближений до реального;
- забезпечує умови для віртуального експерименту;
- дозволяє змінювати та коригувати умови процесів та явищ;
- більшість ЦС є інтегрованими, де візуально сприймаються явища в комплексі з погляду різних наук. Це забезпечує їх універсальність для міжгалузевих досліджень;
- формують навички інженерного проектування;
- розвивають пізнавальний інтерес до вивчення певної науки та формують інформармаційно-комунікативні компетентності учнів ( й учителів також).
ЦС використовую на різних етапах уроку. Варто наголосити, що тільки той вчитель, який використовує сучасні та
цікаві форми роботи, уособлює в собі наставника і друга, інтелектуала та
лідера, айтішника і мейкера, коучера і тьютора допоможе учневі розвинути
свій потенціал та створить умови для подальшого вибору професії та успішного
росту в ній.
а где симулятор
ВідповістиВидалити