Вітаю Вас на своєму блозі! Сподіваюсь він буде для Вас корисним та цікавим!

понеділок, 11 грудня 2017 р.

Використання фізичного симулятора Phet

На часі сучасний учень потребує таких форм навчальної діяльності, які б розвивали  ІТ компетентності. Для цього є необхідність у використанні як традиційних так і сучасних форм навчання. Однією з форм навчання, які я використовую на уроках фізики є робота із цифровим симулятором. Симуляція – це імітація певної реальної речі, ситуації чи процесу. Цифровий симулятор може бути інструментом для моделювання поведінки систем або тренажером. На даний час обладнання та забезпечення кабінетів фізики не є достатніми, щоб у повному обсязі сформувати дослідницькі компетентності школяра. Тому навчальні цифрові симулятори є супер-оптимальними, адже забезпечують не тільки віртуальні умови для досліджень та експериментів, а й сприяють формуванню навичок проектування та моделювання. У своїй практиці використовую інструменти програми Phet https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics Переваги використання фізичного симулятора:
  • дозволяють моделювати процес наближений до реального;
  • забезпечує умови для віртуального експерименту; 
  • дозволяє змінювати та коригувати умови процесів та явищ;
  • більшість ЦС є інтегрованими, де візуально сприймаються явища в комплексі з погляду різних наук. Це забезпечує їх універсальність для міжгалузевих досліджень;
  • формують навички інженерного проектування; 
  • розвивають пізнавальний інтерес до вивчення певної науки та формують інформармаційно-комунікативні компетентності учнів ( й учителів також). 

ЦС використовую на різних етапах уроку. Варто наголосити, що тільки той вчитель, який використовує сучасні та цікаві форми роботи, уособлює в собі наставника і друга, інтелектуала та лідера, айтішника і мейкера,  коучера і тьютора допоможе учневі розвинути свій потенціал та створить умови для подальшого вибору професії та успішного росту в ній.







1 коментар: